مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 18:002021-04-14فرهنگي

«مایکل کلیتون» وکیلی که یک گوزن مسیر زندگی اش را تغییر می دهد!


ساخته تونی گیلروی یکی از مهم ترین آثار کارنامه این فیلمساز و در عین حال یکی از بهترین تریلرهایی است که با مضمون حقوق و وکالت ساخته شده اما این اثر چیزی فراتر از دعواهای حقوقی یک کارهای کثیف یک وکیل برای چند موکل است و یک داستان پرتعلیق و تاثیرگذار با پایانی .

- فیلم سینمایی مایکل کلیتون ساخته تونی گیلروی یکی از مهم ترین آثار کارنامه این فیلمساز و در عین حال یکی از بهترین تریلرهایی است که با مضمون حقوق و وکالت ساخته شده اما این اثر چیزی فراتر از دعواهای حقوقی یک کارهای کثیف یک وکیل برای چند موکل است و یک داستان پرتعلیق و تاثیرگذار با پایانی قابل پیش بینی برای تماشاگران حرفه ای سینما را با خود به همراه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ وقتی که صحبت از فیلم های سینمایی می شود، اصولاً تنها دو نوع فیلم هیجان انگیز داریم؛ نوع اول که به لحاظ بصری هیجان انگیز هستند یعنی بر روی اکشن تمرکز می کنند تا تنش و هیجان ایجاد کنند و نوع دوم که فیلم های هیجان انگیزی هستند که ذهن شما را درگیر می کنند؛ فیلم هایی که روند آهسته تری دارند اما در نهایت راضی کننده تر هستند.

مایکل کلیتون / Michael Clayton که اولین تجربه کارگردانیِ نویسنده سابق یعنی تونی گیلروی است متعلق به دومین گروه از فیلم هایی است که نام بردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مایکل کلیتون» وکیلی که یک گوزن مسیر زندگی اش را تغییر می دهد!

«مایکل کلیتون» وکیلی که یک گوزن مسیر زندگی اش را تغییر می دهد!