مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 16:252021-04-14اقتصادي

کشف و ضبط 350 کیسه سیمان قاچاق در یاسوج


معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعداد 7 وانت نیسان سایپا که قصد خروج مقدار 350 پاکت سیمان خاکستری قاچاق را از استان داشتند، - توقیف و محموله های آنان کشف و ضبط شد.

روح الله باقری فرد در حاشیه بازدید طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان، افزود: بر اساس گزارشات واصله به سامانه ستاد خبری 124 مبنی بر عرضه خارج از شبکه و قاچاق سیمان به خارج از استان، در اقدامی به موقع توسط بازرسان این سازمان و همکاری پاسگاه انتظامی تنگ سرخ، تعداد 7 وانت نیسان سایپا که قصد خروج مقدار 350 پاکت سیمان خاکستری قاچاق را از استان داشتند، توقیف و محموله های آن ها کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: با توجه به شروع ساخت و سازها و نیاز مردم استان به سیمان، برنامه ریزی کردیم که بازرسان مقیمی از سازمان در کارخانه حضور داشته باشند و روزانه موارد را رصد و نظارت نمایند.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: با برنامه ریزی های انجام گرفته توسط ستاد تنظیم بازار استان و ضرورت تأمین و توزیع این کالا در سطح بازار نظارت ها را بیشتر کردیم و تا زمان عادی شدن موضوع و وفور سیمان در سطح بازار این بازرسی و نظارت ها استمرار خواهد داشت و با عرضه کنندگان قاچاق و خارج از شبکه این محصول به شدت برخورد ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و ضبط 350 کیسه سیمان قاچاق در یاسوج

کشف و ضبط 350 کیسه سیمان قاچاق در یاسوج