مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 15:552021-04-14سياسي

رییس سازمان زندان ها: هدفگذاری ما در سال جدید اشتغال 80 درصدی زندانیان است


رقم اشتغال زندانیان در سال گذشته به رقم 54 درصد رسید و هدفگذاری امسال ما اشتغال 80 درصد زندانیان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، محمدمهدی حاج محمدی، رییس سازمان زندان ها در مراسم رونمایی از سامانه حمایت از برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن حلول ماه مبارک رمضان گفت: باید از آقای اسماعیلی که همواره دغدغه وضعیت زندان ها و زندانیان و زندانبانان را دارند، قدردانی کنیم و تاکید کنیم که ایشان در توفیقات سازمان زندان ها در دوره تحول شریک هستند.

وی تصریح کرد: امروز اولین جلسه ای است که در سال جدید بصورت ویدیو کنفرانس با مدیران کل زندان های استان های کشور برگزار می کنیم؛ لذا در این جلسه باید از اقدامات مدیران سازمان زندان ها در سراسر کشور که در نخستین ساعات و روز های سال جدید، به منظور رفع مسائل زندانیان به زندان ها سرکشی داشتند، قدردانی کنم.

حاج محمدی با اشاره به انتصابات جدید در میان مدیران کل استان های سازمان زندان ها، برای افراد تازه منصوب شده، آرزوی توفیق کرد و از خدمات مدیران بازنشسته، تقدیر به عمل آورد.

رییس سازمان زندان ها با اشاره به اولویت های 12 گانه این سازمان در سال 99، گفت: در سال گذشته اولویت هایی اعلام شد و ما تاکیدمان بر بحث اشتغال بود و هدفگذاری 50 درصدی را برای اشتغال زندانیان معین کردیم و تلاش شد که این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان زندان ها: هدفگذاری ما در سال جدید اشتغال 80 درصدی زندانیان است

رییس سازمان زندان ها: هدفگذاری ما در سال جدید اشتغال 80 درصدی زندانیان است