مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 14:352021-04-14اقتصادي

قطعه بندی گوشت مرغ رفع ممنوعیت شد


معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی از ایجاد ثبات در بازار مرغ خبر داد و گفت: طبق مصوبه قرارگاه ساماندهی مرغ، از امروز مرغ قطعه بندی شده در مقادیری که در جلسه مصوب شد، به بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از وزارت جهاد کشاورزی، امید گیلانپور در روز چهارشنبه حاشیه هفتمین جلسه قرارگاه ساماندهی مرغ در جمع خبرنگاران افزود: در این جلسه وزارت صمت گزارشی را در رابطه با وضعیت بازار، جمع شدن صفوف در نقاط مختلف کشور و تثبیت قیمت در سطح کشور ارائه کرد.

معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی اظهارداشت: بررسی های انجام شده حاکی از آن است که در اکثر نقاط کشور وضعیت با ثباتی را در بازار داریم اما در رابطه با مشکلات مقطعی برخی بخش های کشور در جلسه بحث های بسیاری مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

گیلانپور تصریح کرد: ما در استان سیستان و بلوچستان با تقاضای مرغ زنده مواجه هستیم که باید تامین شود و در برخی استان ها نیز که با کمبود تولید مرغ مواجه هستند، استان هایی به عنوان استان معین نسبت به تامین مرغ آنها اقدام خواهند کرد.

وی افزود: استان های معین مشخص شده و تا انتهای این هفته به این استان ها ابلاغ می شود که با چه برنامه ای نسبت به تامین مرغ استان های مورد نظر اقدام کنند تا نگرانی از کمبود مرغ در بازار وجود نداشته باشد و مرغ با قیمت مصوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعه بندی گوشت مرغ رفع ممنوعیت شد

قطعه بندی گوشت مرغ رفع ممنوعیت شد