مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 14:302021-04-14سياسي

تست پی سی آر 50 درصد مراجعان در تهران مثبت می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زالی، در جلسه شورای فرماندهی ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران که امروز برگزار شد، - فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، گفت: تست پی سی آر 50 درصد مراجعان در تهران مثبت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زالی، در جلسه شورای فرماندهی ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران که امروز برگزار شد، در خصوص وضعیت شیوع بیماری در استان تهران، عنوان کرد: در پایتخت برای اولین بار تمام شهر ها در وضعیت قرمز قرار گرفتند و گسترش بیماری به صورت همگن در تمامی مناطق رخ داده است.

وی ادامه داد: استان البرز، بعد از استان گیلان، بالاترین شتاب بروز بیماری در موج چهارم را تجربه می کند، بنابراین در هم تنیدگی و تردد بین استان های تهران و البرز، می تواند یکی از مهمترین عوامل افزایش آمار ابتلاء در پایتخت باشد.

زالی، با اشاره به اینکه این اواخر حجم مراجعین سرپایی به مراکز بهداشتی و درمانی استان تهران، تاکنون بی سابقه بوده است، عنوان کرد: بر اساس گزارشات روزانه در تهران، از هر دو نفر مراجعه کننده به مراکز با علائم بیماری کرونا، تست PCR یک نفر مثبت می شود، همچنین نرخ مثبت شدن تست های سریع نیز 25 درصد برآورد شده است و این نشان از پخش گسترده ویروس در استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تست پی سی آر 50 درصد مراجعان در تهران مثبت می شود

تست پی سی آر 50 درصد مراجعان در تهران مثبت می شود