مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 13:552021-04-14بين الملل

ارتقاء سطح منازعه برای امتیازگیری در فرآیندی که دیگر نامش «مذاکره» نیست!


غربی ها مذاکره را نه ابزاری برای توافق که سلاحی برای ضربه زدن به ایران می دانند و کارکرد مذاکره برای آنها دقیقا مانند اعمال تحریم های حداکثری برای فلج کردن مقاومت جمهوری اسلامی و قراردادن کشور ما در گوشه رینگ مبارزه است.

- ارتقاء سطح منازعه برای امتیازگیری در فرآیندی که دیگر نامش مذاکره نیست! غربی ها مذاکره را نه ابزاری برای توافق که سلاحی برای ضربه زدن به ایران می دانند و کارکرد مذاکره برای آنها دقیقا مانند اعمال تحریم های حداکثری برای فلج کردن مقاومت جمهوری اسلامی و قراردادن کشور ما در گوشه رینگ مبارزه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از نورنیوز، روز یکشنبه 22 فروردین و پس از ایجاد اختلال در شبکه برق مجتمع غنی سازی نطنز که موجب توقف فعالیت بخشی از یکی از سالن های این مجتمع شد، رسانه های صهیونیستی و غربی با تبلیغاتی وسیع، این اقدام را به رژیم صهیونیستی منتسب کردند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی بارها اعلام کرده که این رژیم از همه ابزارها برای ضربه به توانمندیهای هسته ای ایران برای به گفته او جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای استفاده خواهد کرد.

روز گذشته جیک سولیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید نیز در دیداری مجازی با همتای اسراییلی خود اظهارات نتانیاهو را تکرار کرد و اظهار داشت: اطمینان می دهم که ایران هرگز صاحب بمب هسته ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء سطح منازعه برای امتیازگیری در فرآیندی که دیگر نامش «مذاکره» نیست!

ارتقاء سطح منازعه برای امتیازگیری در فرآیندی که دیگر نامش «مذاکره» نیست!