مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 13:002021-04-14سياسي

آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی/ اسم مسئول جدیدی در پرونده حسن رعیت نیست


سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی گفت: بخشی از اموال داخل را تحویل دادیم و تلاش های جدی می کنیم برای اموال و دارایی هایی که ایشان در خارج از کشور دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه در حاشیه برگزاری مراسم رونمایی از سامانه حمایت از خانواده زندانیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برگزاری انتخابات از مسائل بسیار مهم جامعه است، کشور ما کشور انتخابات است.

وی افزود: سالی نیست که ما در کشور انتخابات نداشته باشیم و در برگزاری انتخابات نه در نفس برگزاری اما در فرآیند انتخابات ماموریت هایی برای قوه قضاییه پیش بینی شده است.

سخنگوی قوه قضاییه بیان کرد: در سه محور پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی، رسیدگی ویژه به جرایم و تخلفات و پاسخگویی به استعلامات و سوابق داوطلبان امر انتخابات قوه قضاییه وظیفه دارد.

اسماعیلی بیان کرد: در محور اول (پیشگیری از جرایم انتخاباتی) دقیقاً در هجدهم بهمن ماه 1399 یعنی قبل از آنی گه فرآیند انتخابات آغاز شود ریاست قوه قضاییه طی بخشنامه ای دستور تشکیل ستادهای پیشگیری و رسیدگی به تخلفات انتخاباتی را صادر کردند.

وی گفت: متعاقب آن دستور هم در مرکز ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخابات با مسئولیت دادستان کل کشور و دبیری معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی/ اسم مسئول جدیدی در پرونده حسن رعیت نیست

آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی/ اسم مسئول جدیدی در پرونده حسن رعیت نیست