مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 12:052021-04-14اجتماعي

تداوم کمک های مؤمنانه مسجد مقدس جمکران در ماه رمضان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم صدوقی در نشست امروز ستاد مدیریت بحران استان که در سالن کرامت استانداری برگزار شد با اشاره به تعطیل و نیمه تعطیل شدن برنامه های مسجد مقدس جمکران از روز شنبه هفته جاری بیان کرد: - معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران، برنامه اطعام این مسجد را در ایام ماه مبارک رمضان در توزیع بسته های معیشتی کمک مؤمنانه منحصر دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم صدوقی در نشست امروز ستاد مدیریت بحران استان که در سالن کرامت استانداری برگزار شد با اشاره به تعطیل و نیمه تعطیل شدن برنامه های مسجد مقدس جمکران از روز شنبه هفته جاری بیان کرد: در این مدت اطلاع رسانی به کاروان هایی که به طور مرتب یا متناوب در شب های چهارشنبه در مسجد مقدس جمکران حاضر می شوند در دستور کار قرار داشت تا آنان از تعطیل بودن برنامه های مسجد مطلع باشند.

وی افزود: برنامه های مسجد مقدس جمکران همچنان به صورت مجازی و رسانه ای بویژه در مورد برنامه های ماه مبارک رمضان دنبال می شود.

معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران همچنین از تداوم فعالیت خادمان سلامت در آن مسجد مقدس گفت و اذعان کرد: بازرسان مرکز بهداشت استان و همچنین معاونت هماهنگی امور زائرن استانداری همچنان در شب های چهارشنبه در مسجد حاضر می شوند و نظارت خود را ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم کمک های مؤمنانه مسجد مقدس جمکران در ماه رمضان

تداوم کمک های مؤمنانه مسجد مقدس جمکران در ماه رمضان