مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 10:502021-04-14سياسي

دعوت به طراحی و راه اندازی فصل مد رمضان ایرانی ـ اسلامی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، سیده مرضیه شفاپور دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس طی پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن این ماه پر برکت و ارزوی سلامتی برای همه مردم عزیز ایران و جامعه پرتلاش مد و لباس .

- دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان از دست اندرکاران عرصه مد کشور برای طراحی فصل مد رمضان دعوت به همکاری کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، سیده مرضیه شفاپور دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس طی پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن این ماه پر برکت و ارزوی سلامتی برای همه مردم عزیز ایران و جامعه پرتلاش مد و لباس از طراحان کشور دعوت کرد برای راه اندازی فصل مد رمضان تلاش کنند.

متن پیام دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور به این شرح است: اغاز ماه عزیز رمضان فرصتی است تا جامعه طراحان کشور با نگاهی به اداب و سنن غنی ایرانی ـ اسلامی فعالیتی نوین و جهانی را پایه ریزی کنند.

اکنون چندین سال است که برند های مطرح جهان با بهره گیری از فرصت ماه رمضان به ارائه پوشش عفاف و حیا اقدام و فصلی نو به فصول مد و لباس جهان اضافه کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت به طراحی و راه اندازی فصل مد رمضان ایرانی ـ اسلامی

دعوت به طراحی و راه اندازی فصل مد رمضان ایرانی ـ اسلامی