مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 09:452021-04-14فرهنگي

مجموعه شعر «زمزمه های جامانده» منتشر شد


دومین مجموعه شعر سوسن شیخ محجوبی با عنوان «زمزمه های جامانده» در غالب شعر نو و با مضمونی  عاطفی و عاشقانه توسط نشر اراده منتشر شد.

- دومین مجموعه شعر سوسن شیخ محجوبی با عنوان زمزمه های جامانده  در غالب شعر نو و با مضمونی  عاطفی و عاشقانه توسط نشر اراده منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نشر اراده، مجموعه شعر های سوسن شیخ محجوبی با عنوان زمزمه های جامانده توسط نشر اراده منتشر شده است.

سوسن شیخ محبوبی نویسنده و شاعر، درباره این کتاب گفت: مجموعه زمزمه های جامانده دومین مجموعه من در غالب شعر نو و با مضمونی عاطفی و عاشقانه است.

برای نوشتن شعر ، متن و دلنوشته، ساعت و زمان خاصی را در نظر نداشته ام و گاهی با تلنگری، واژه ها در ذهن و جانم پدیدار میشود، حتی در برخی از مواقع اتفاق افتاده در شلوغترین مکان و پر از هیاهو توانستم تمرکز کنم و شعر یا متن دلخواه خود را یاداشت کنم.

وی افزود: برای نوشتن اشعارم تلاش میکنم تا همه اقشار جامعه چه خاص و چه عام متوجه شوند ودر نوشته هایم سبکی را دنبال میکنم که به احساسات هر کسی نزدیک باشد ، این مجموعه توسط نشر اراده در تیراژ 1000 عدد به چاپ رسیده و خوشبختانه با وجود بحران کوید 19 استقبال خوبی از این کتاب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه شعر «زمزمه های جامانده» منتشر شد

مجموعه شعر «زمزمه های جامانده» منتشر شد