مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 09:452021-04-14سياسي

تقدیر از پیشکسوتان و چهره های برتر هنر انقلاب اسلامی در خوزستان


رییس حوزه هنری خوزستان از معرفی و تقدیر از 9 نفر از پیشکسوتان و چهره های برتر هنری این استان به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد شهباز گهرویی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در خصوص معرفی و تقدیر از چهره های برتر هنری استان به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: هفته هنر انقلاب اسلامی به مناسبت سالروز شهادت شهید اهل قلم مرتضی آوینی نام گذاری شده و در این هفته فعالیت های زیادی توسط حوزه هنری برگزار می شود.

رییس حوزه هنری خوزستان افزود: حوزه هنری استان در کنار برنامه های مختلفی که تدارک دیده بود، یک برنامه محوری را هم طراحی کرده به نام تقدیر از چهره های برتر هنر انقلاب اسلامی در استان که در یک سال گذشته در رشته های مختلف هنری آثار فاخر و تأثیرگذاری را تولید کردند و به لحاظ کمی و کیفی فعال بودند.

وی بیان کرد: این افراد در سه بخش پدیده و چهره های نوظهور، پیشکسوتان و چهره هایی که در یک سال گذشته کارهای ویژه و تأثیرگذاری داشتند انتخاب شدند.

رییس حوزه هنری خوزستان اضافه کرد: در بخش پیشکسوتان از کاظم پوره در حوزه موسیقی، قاسم آهنین جان در حوزه ادبیات و محمدعلی باشه آهنگر در حوزه سینما و هنرهای تصویری و از خانواده مرحوم احمد یلالی در حوزه ادبیات پایداری تقدیر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از پیشکسوتان و چهره های برتر هنر انقلاب اسلامی در خوزستان

تقدیر از پیشکسوتان و چهره های برتر هنر انقلاب اسلامی در خوزستان