مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 07:452021-04-14بين الملل

افغانستان: به تصمیم آمریکا برای خروج نیروهایش احترام می گذاریم


وحید عمر، مشاور ارشد ریاست جمهوری افغانستان در امور روابط عمومی و استراتژیک گفت، خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان میان کابل و واشنگتن در گذشته چندین بار بحث شده بود و کابل به هر تصمیمی که آمریکا درباره نیروهایش می گیرد، - وحید عمر، مشاور ارشد ریاست جمهوری افغانستان در امور روابط عمومی و استراتژیک گفت، خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان میان کابل و واشنگتن در گذشته چندین بار بحث شده بود و کابل به هر تصمیمی که آمریکا درباره نیروهایش می گیرد، احترام می گذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از بی.

بی.

سی او در صفحه توییترش نوشته که انتظار می رود جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا در آینده نزدیک با محمداشرف غنی، رییس جمهوری افغانستان صحبت کند و به صورت رسمی جزییات برنامه خروج نیروها را با او شریک سازد.

عمر با اشاره به اینکه درباره جزییات خروج نیروها صحبت نخواهد کرد، افزوده که نیروهای امنیتی افغانستان از مردم این کشور با روحیه عالی در دو سال گذشته دفاع کرده اند و اکنون نیز 98 درصد عملیات های نظامی را مستقلانه انجام می دهند و آنان از توانمندی لازم برای انجام چنین عملیاتی در آینده برخوردارند.

مقامات ارشد دولت آمریکا تایید کرده‎اند که آمریکا قصد دارد به زودی روند خروج نیروهای خود از افغانستان را آغاز کند و همه این نیروها تا پیش از روز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افغانستان: به تصمیم آمریکا برای خروج نیروهایش احترام می گذاریم

افغانستان: به تصمیم آمریکا برای خروج نیروهایش احترام می گذاریم