مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 07:402021-04-14سياسي

قالیباف: میان کارگزاران نظام و مردم نباید فاصله باشد


رییس مجلس با بیان اینکه در نظام اسلامی نباید هیچگونه فاصله ای میان کارگزار و مردم باشد، گفت: حتی به دلایلی همچون آسیب دیدن از مسائل کرونا و در خطر بودن جان نیز نمی توان از مردم فاصله گرفت، - رییس مجلس با بیان اینکه در نظام اسلامی نباید هیچگونه فاصله ای میان کارگزار و مردم باشد، گفت: حتی به دلایلی همچون آسیب دیدن از مسائل کرونا و در خطر بودن جان نیز نمی توان از مردم فاصله گرفت، اما متاسفانه ما از این نوع نگاه فاصله گرفته ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی صبح امروز ( چهارشنبه 25 فروردین ماه) با مدیران کل بخش های مختلف مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کرد.

رییس مجلس شورای اسلامی در این نشست با بیان این که ایجاد رقابت و تلاش جمعی و تحول ضروری است، گفت: در غیر این صورت روزمرگی همچون خاک مرده ای بر ما پاشیده می شود و گویی بود و نبود ما فرقی ندارد و احساس بی هویتی خواهیم کرد، لذا هدف و فلسفه برگزاری این جلسات ایجاد ارتباط بیشتر و برادری و انس و الفت باشد.

وی با بیان اینکه در نظام اسلامی هیچگونه حجاب و فاصله میان کارگزار و مردم نباید وجود داشته باشد، گفت: حتی به دلایلی همچون بیماری کرونا و در خطر بودن جان نیز نمی توان از مردم فاصله گرفت، اما متاسفانه ما از این فضاها فاصله گرفته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: میان کارگزاران نظام و مردم نباید فاصله باشد

قالیباف: میان کارگزاران نظام و مردم نباید فاصله باشد