مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 07:402021-04-14سياسي

تاکید استاندار تهران بر تعامل شهرداری تهران جهت حل مشکلات باقرشهر و کهریزک


استاندار تهران با اشاره به لزوم تعامل شهرداری تهران جهت حل مشکلات باقرشهر و کهریزک بر پیگیری اقدامات اثربخش جهت رفع دغدغه های مردم تاکید کرد.

- استاندار تهران با اشاره به لزوم تعامل شهرداری تهران جهت حل مشکلات باقرشهر و کهریزک بر پیگیری اقدامات اثربخش جهت رفع دغدغه های مردم تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه بررسی مشکلات باقرشهر و کهریزک که با حضور معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، شهرداران مناطق 19 و 20 و سایر مسئولان برگزار شد، اظهار داشت: تعامل و همکاری شهرداری تهران به ویژه شهرداری مناطق 19 و 20 برای حل معضلات بخش کهریزک باید تقویت شود؛ چراکه این مناطق سرریز آسیب های پایتخت را متحمل می شوند.

وی ادامه داد: در مورد توسعه بهشت زهرا و اختصاص 300 هکتار به بهشت زهرا، 100 هکتار به گلخانه و 100 هکتار به شهرک صنفی باید اقدامات لازم پیگیری شود و انتظارات استانداری تهران نیز در زمینه فضاسازی، فضای سبز، بلوارسازی و غیره توسط شهرداری تامین شود.

استاندار تهران افزود: تقاطع باقرشهر بیش از یک دهه به سرانجام نرسیده است و معارضین تاسیساتی و ملکی مسیر این تقاطع بایستی توسط شهرداری منطقه 20 تعیین تکلیف شود.

محسنی بندپی با اشاره به تامین فضای سبز سه راه باقرشهر به کهریزک گفت: با توجه به نفوذ شیرابه های ماشین های حمل زبال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید استاندار تهران بر تعامل شهرداری تهران جهت حل مشکلات باقرشهر و کهریزک

تاکید استاندار تهران بر تعامل شهرداری تهران جهت حل مشکلات باقرشهر و کهریزک