مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 05:552021-04-14اقتصادي

وجود تنش آبی همزمان با فصل گرم سال در روستاهای آستارا


نماینده آستارا در مجلس با اشاره به تنش آبی بیشتر روستاهای این شهرستان در فصل گرم، گفت: با توجه به کمبود اعتبارات دولتی، مشارکت خیران و بخش خصوصی برای رفع این مشکل ضروری است.

- غلامرضا مرحبا در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه مشکلات آبرسانی روستاهای کانرود، شونده کش، شهرک دربند و روستای هجرت شهرستان مرزنشین آستارا با مشارکت یک خیر غیربومی رفع می شود، اظهار کرد: علاوه بر حل مشکل آب مناطق روستایی یاد شده، پنج حلقه چاه نیز در صورت تأیید فنی برای تأمین و تقویت منابع آب روستاهای بخش مرکزی شهرستان مرزی بندر آستارا در شمال غربی استان گیلان با هزینه یک خیر حفر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بر اساس قرارداد منعقد شده با این خیر به زودی نسبت به راه اندازی تأسیسات جدید نظیر لوله کشی و حفر چاه در روستاهای مذکور اقدام خواهد شد، گفت: در فصول گرم سال بیشتر روستاهای آستارا با تنش آبی مواجه می شوند و با توجه به کمبود اعتبارات دولتی مشارکت خیران و بخش خصوصی برای رفع قطعی و افت فشار آب در این شهرستان مرزنشین شمال کشور ضروری است.

نماینده آستارا در مجلس، افزود: در طول سال های گذشته سرمایه گذاری مناسبی برای آبرسانی به آستارا صورت نگرفته و بخشی از تأسیسات آب، بدون توجه به اصول پدافند غیرعامل راه اندازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود تنش آبی همزمان با فصل گرم سال در روستاهای آستارا

وجود تنش آبی همزمان با فصل گرم سال در روستاهای آستارا