مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 05:502021-04-14اقتصادي

انتخابات ریاست جمهوری 1400 و تاثیر آن بر بازار سرمایه


رییس اسبق سازمان بورس و اوراق بهادار به نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری ایران و تاثیر آن بر معاملات بورس اشاره کرد و افزود: تاثیرات انتخابات در بازار همیشه مقطعی و موقتی بوده و هیچ گاه به صورت بلندمدت بر این بازار تاثیر نداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، علی صالح آبادی افزود: آنچه که همیشه بر بازار تاثیرگذار بوده، روند سودآوری شرکت هاست که خود تابع متغیرهای اقتصادی است.

رییس اسبق سازمان بورس و اوراق بهادار با تاکید بر اینکه روند بازار وابسته به متغیرهای مختلف است، اظهار داشت: برای ارائه پیش بینی دقیق بازار باید مسایل مختلف تاثیرگذار بر معاملات مانند شرایط اقتصادی، قیمت های جهانی، قیمت ارز و سایر موضوعات که تعیین کننده روند بازار هستند را مورد ارزیابی قرار داد و هیچ گاه ارائه پیش بینی بازار بدون در نظر گرفتن این مسایل دقیق نبوده است.

صالح آبادی به افت غافلگیرکننده شاخص بورس در چند روز گذشته اشاره کرد و ادامه داد: بازار سرمایه بازاری است که همیشه با نوسان همراه بوده و این موضوع جزیی از ذات بازار تلقی می شود.

وی خاطرنشان کرد: همیشه افت وخیزهای ایجاد شده در بازار طبیعی بوده است، اما روندی که در بازار سرمایه در گذشته ها وجود داشت و شاخص به طور دائم به صورت یک طرفه منفی یا مثبت بوده است، درست نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات ریاست جمهوری 1400 و تاثیر آن بر بازار سرمایه

انتخابات ریاست جمهوری 1400 و تاثیر آن بر بازار سرمایه