مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 05:252021-04-14اجتماعي

رگبار و رعد و برق در 13 استان کشور


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید در 13 استان کشور طی امروز (25 فروردین) خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: امروز (25 فروردین) در استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سمنان، یزد، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، فارس، بوشهر، ارتفاعات شمال هرمزگان، جنوب چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و جنوب و شرق اصفهان به ویژه طی ساعات بعد ازظهر و اوایل شب رشد ابرهای همرفتی همراه با وقوع رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و احتمال تگرگ پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه طی این مدت در غرب و جنوب ارتفاعات البرز نیز بارش پراکنده خواهیم داشت، گفت: در شمال غرب، غرب، جنوب غرب و دامنه های جنوبی البرز سرعت باد افزایش خواهد یافت و در پاره ای از مناطق وزش باد شدید موقت دور از انتظار نیست.

به گفته مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی شدت بارش طی امروز (25 فروردین) در شمال شرق، سمنان، شرق خراسان جنوبی، جنوب یزد، بخش های مرکزی و شمالی کرمان و فارس، جنوب اصفهان، شرق و کهگیلویه و بویر احمد خواهد بود.

ضیاییان با بیان اینکه فردا (26 فروردین) در بیشتر مناطق استان های واقع در نیمه شرقی کشور ابرناکی، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رگبار و رعد و برق در 13 استان کشور

رگبار و رعد و برق در 13 استان کشور