مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 03:352021-04-14سياسي

برنامه های ماه رمضان با اولویت پروتکل های بهداشتی اجرا می شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به اینکه مراسم ماه مبارک رمضان از جایگاه خاصی برخوردار و بهترین زمان برای رسیدن به درجات والای کمال است، - ایسنا/البرز مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به اینکه مراسم ماه مبارک رمضان از جایگاه خاصی برخوردار و بهترین زمان برای رسیدن به درجات والای کمال است، گفت: اولویت در اجرای همه این برنامه ها رعایت پروتکل های بهداشتی است.

حجت الاسلام مهدی ولایی برحق با اشاره به برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی ویژه ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: تا امروز برنامه های اجرایی از سوی هیئت های مذهبی استان با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی انجام شده که جای قدردانی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به فرارسیدن ماه رمضان و اجرای برنامه های این ایام، افزود: مراسم و برنامه های ماه مبارک رمضان از جایگاه خاصی برخوردار است و بهترین زمان برای رسیدن به درجات والای کمال و تقواست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با تأکید بر اینکه اولویت در اجرای همه این برنامه ها رعایت پروتکل های بهداشتی است، اظهار کرد: در طول برگزاری برنامه های ماه مبارک رمضان مسجدمحوری مهم ترین شاخصه این ماه در نظر گرفته شود.

ولایی برحق با بیان اینکه ماه رمضان فرصتی الهی برای تمرین خودسازی است، اضافه کرد: سعی کنیم تا ابعاد انسانی را در این ایا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های ماه رمضان با اولویت پروتکل های بهداشتی اجرا می شود

برنامه های ماه رمضان با اولویت پروتکل های بهداشتی اجرا می شود