مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 17:352021-04-13سياسي

حوزه های علمیه بر تولیدات فرهنگی و دینی خود بیافزایند


نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به نام گذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری به تولید، مانع زدایی ها و پشتیبانی ها، گفت: حوزه های علمیه نیز باید بر تولیدات فرهنگی و دینی خود بیافزایند و موانع را از بین ببرند.

- ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به نام گذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری به تولید، مانع زدایی ها و پشتیبانی ها، گفت: حوزه های علمیه نیز باید بر تولیدات فرهنگی و دینی خود بیافزایند و موانع را از بین ببرند.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی در کارگاه آموزشی و جلسه توجیهی تواصی به حق ویژه مبلغان و امامان روستا شهرستان خرم آباد که امروز 24 فروردین ماه برگزار شد، با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان، ماه رشد و کمال و گسترش فضیلت های دینی است، اظهار کرد: این فضیلت ها از درون حوزه های علمیه می جوشد و حوزه های علمیه در طول تاریخ مرکز تربیت، تعلیم، تعلم و پرورش عالمان، اندیشمندان، فرهیختگان و مفاخر بزرگی بوده است.

وی با بیان اینکه مدارس علمیه در لرستان و روحانیون استان به برجستگی هایی از جهت علمی و معنوی نائل شده اند، اضافه کرد: مدارس علمیه محل جوششی بوده است که تعلیم و تعلم اسلامی شکل بگیرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: در مقطع انقلاب اسلامی فرصتی برای روحانیت فراهم شد تا ارتباط و تعاملش با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه های علمیه بر تولیدات فرهنگی و دینی خود بیافزایند

حوزه های علمیه بر تولیدات فرهنگی و دینی خود بیافزایند