مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 17:052021-04-13حوادث

ماجرای قتل مستأجر در میهمانی شبانه


پسر جوانی که در اعتراض به میهمانی گرفتن مستأجرش وی را به قتل رسانده و به قصاص محکوم شده بود، پس از رضایت اولیای دم، از جنبه عمومی جرم محاکمه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، رسیدگی به این پرونده از سال 94 با گزارش مأموران حراست یک بیمارستان مبنی بر مرگ مشکوک پسر جوانی آغاز شد.

پس از مراجعه مأموران به بیمارستان و تحقیقات اولیه مشخص شد که سینا بر اثر ضربات چاقوی فردی به نام رضا که صاحبخانه او بوده بشدت زخمی شده بود و ساعاتی بعد هم در بیمارستان جان باخته است.

در ادامه مأموران متوجه شدند که درگیری به خاطر برگزاری میهمانی از سوی مقتول بوده است.

به این ترتیب پلیس به سراغ رضا رفت و او در توضیح ماجرا گفت: مدتی قبل پدرم طبقه دوم خانه مان را به زوجی که یک فرزند جوان هم داشتند، اجاره داده بود و پدر و مادر و خواهرم در طبقه اول بودند و من هم در طبقه سوم زندگی می کردم.

روز حادثه به خاطر سر و صدای زیادی که در طبقه دوم بود بیرون آمدم و دیدم خواهرم در حال جرو بحث با مرد مستأجر است وقتی جلو رفتم دیدم میهمانان خانه مستأجرمان باهم درگیر شده اند و یکی از آنها با چاقو به سینا حمله کرد و او مجروح شد.

من هم در را قفل کردم و به پلیس زنگ زدم.

در حالی که رضا در اظهارات اولیه اش مدعی شده بود قتل از سوی دوستان مقتول رخ داده اما در ادامه تحقیقات مشخص شد سینا قبل از مرگش قاتل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای قتل مستأجر در میهمانی شبانه

ماجرای قتل مستأجر در میهمانی شبانه