مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 16:252021-04-13سياسي

عامل اصلی پیک چهارم کرونا سفرهای نوروزی نیست/ فرافکنی نکنید


رییس دفتر رییس جمهور با بیان اینکه عامل اصلی پیک چهارم کرونا بر خلاف تبلیغاتِ جهت دار سفر نیست، گفت: ویروس جهش یافته، خرید های عیدانه و دورهمی ها و رعایت کمتر دستور العمل ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمحمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور، توضیحاتی ارائه کرد و گفت: مصوبات ستاد ملی، با اتفاق آرا و اجماع نظر اعضای ستاد ملی ابلاغ و رییس جمهوری نیز به عنوان رییس ستاد ملی، موضوعی را شخصا بدون کار کارشناسی ابلاغ نکرده است.

وی همچنین درباره اینکه تعطیلات تمام شده و شاهد پیک چهارم بیماری در سراسر کشور هستیم، قبول دارید که این مصوبه نادرست بوده است؟ تصریح کرد: در شکل گیری موج چهارم بیماری، اولین متغیر مهم جهش ویروس بود.

پس از آن نیز متغیرهایی مثل خرید شب عید، دورهمی های خانوادگی، عیددیدنی و دیدبازدیدها و نهایتا سفرهای نوروزی در شکل گیری موج نقش داشتند.

رییس دفتر رییس جمهور گفت: مهم تر از همه اینها تاثیر روانی کاهش تعداد مرگ ومیر و ثبات 18 هفته ای آمار بیماری در کشور بود که منجر به عادی انگاری شرایط و کاهش محسوس رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم شد.

نمی شود همه اینها را نادیده گرفت و بروز موج چهارم رو فقط به سفرهای نوروزی نسبت داد متن گفت وگوی محمود واعظی با پایگاه اطلاع رسانی دولت به این شرح است: با توجه به برخی شبهات و مسائلی که پیرامون مذاکرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل اصلی پیک چهارم کرونا سفرهای نوروزی نیست/ فرافکنی نکنید

عامل اصلی پیک چهارم کرونا سفرهای نوروزی نیست/ فرافکنی نکنید