مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 15:402021-04-13حوادث

مرگ 2 برادر حین سرقت بنزین از پالایشگاه تهران


رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ جزییات مرگ دو برادر را حین سرقت بنزین از پالایشگاه تهران تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران؛ سرهنگ جلیل موقوفه ای درباره جزییات سرقت بنزین با حفر تونل از پالایشگاه تهران اظهار کرد: حوالی ساعت 21:30 شب گذشته نگهبان یک قطعه زمین چهاردیواری در محدوده کهریزک در تماس با مرکز فوریتهای پلیسی 110 عنوان کرد که دو نفر در مسیر یک چاه رفته اند و دیگر بیرون نیامده اند.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: مأموران پس از حضور در محل و بررسی اولیه موضوع متوجه شدند که نیاز به حضور عوامل آتش نشانی و نیروهای امدادی در محل حادثه وجود دارد.

وی تصریح کرد: آتش نشانان بعد از حضور در محل حادثه اعلام کردند که انتهای چاه مذکور به خط لوله بنزین در پالایشگاه نأیین می رود و این لوله بنزین به شهرری وصل بوده که برای توزیع بنزین از آن استفاده می شده است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با توجه به این موضوع که انتهای مسیر چاه را بنزین زیادی مسدود کرده بوده است، امکان دسترسی به این افراد گرفتار شده میسر نبوده چرا که گاز بنزین نیز در چاه جمع شده بوده است.

موقوفه ای بیان کرد: نکته مشخص این بود که دو نفر داخل چاه جان خود را از دست داده اند لذا تلاش از شامگاه دیشب تا غروب امروز ادامه داشته تا هماهنگی برای قطع خط لوله بنزین انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ 2 برادر حین سرقت بنزین از پالایشگاه تهران

مرگ 2 برادر حین سرقت بنزین از پالایشگاه تهران