مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 11:302021-04-13ورزشي

سفره استقلال برای چه کسانی پهن شده؟!


همیشه گفته اند تخریب، بسیار آسان تر از ساختن است.

برای انتقاد از دیگران و تخریب و سیاه نمایی، نیازی به سند و مدرک و حتی سواد و منطق نیست.

اصلا راحت ترین کار برای یک نفر که به دنبال منفعت شخصی است، زیر سوال بردن یک سیستم و تشکیلات و حتی باشگاهی است که خود شخص از آن ارتزاق می کند و بر خلاف اصول حرفه ای و اخلاقی، همه ارکان آن را به باد انتقاد و استهزاء می گیرد! برایش هم فرقی نمی کند که خودش کارمند آنجا باشد و حقوق ماهیانه دریافت کند و نمک نشناسی را رواج دهد.

داستان اینروزهای استقلال هم چنین مسائلی را در خود می بیند و تعدادی از منتقدین غرض ورز آن ( با احترام به منتقدین واقعی و حرفه ای) نه از سر دلسوزی و نگرانی بلکه به جهت از دست دادن منافع شخصی خود سعی دارند از مسیر انحرافی به قدرت و هدف برسند و با تخریب دیگران بخصوص مدیریت باشگاه، ابزاری برای رساندن دوستان شکست خورده شان به راس مدیریت باشند! اتفاقی که طی یک دهه اخیر باعث برهم خوردن موازنه قوا در فوتبال کشور و خودزنی استقلال از داخل خانواده خودش شده است.

رفتاری مخربی که البته سالهاست برخی قدیمی های آبی پوش، به آن اقدام می کنند و متاسفانه به بخشی از اهداف خود نیز در گل آلود کردن آب زلال استقلال دست یافته اند اما خانه خود را به آرامی فرسوده کرده و حالا بنیانگذار عقب ماندگی باشگاه از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفره استقلال برای چه کسانی پهن شده؟!

سفره استقلال برای چه کسانی پهن شده؟!