مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 10:252021-04-13سياسي

چند نکته درباره توصیه پدرانه رهبر انقلاب به سید حسن خمینی


رهبر انقلاب همچنان که دلسوزانه و مصلحت اندیشانه، فرزندان خود را از گرفتن منصب و ورود در رقابت ها و کش و قوس های رایج سیاسی بر حذر داشته اند، به یادگار امام نیز همان مشورت و نصیحت را روا داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، محمد ایمانی طی یادداشتی در کانال شخصی خود نوشت: سایت جماران (وابسته به مجموعه تحت مدیریت سید حسن خمینی، دیشب این خبر را از قول سید یاسر خمینی (برادر سید حسن) منتشر کرد: حاج حسن آقا، امروز مطابق دیدارهای نوبه ای خود با رهبری به دیدن ایشان رفتند که طی این ملاقات، رهبر انقلاب کاندیداتوری ایشان در انتخابات را به #صلاح ندانستند و با بیان اینکه حاج حسن آقا را #مانند_فرزند_خود می دانند، از ایشان خواستند در شرایط فعلی به این عرصه ورود نکنند.

با توجه به این #توصیه، طبیعی است که اخوی یقینا تصمیمی برای کاندیداتوری ندارند .

کسانی سعی کردند این موضوع را نشانه ای از نقش آفرینی مستقیم و مصداقی رهبر انقلاب در انتخابات وانمود کنند؛ از جمله ادعا شد: ماجرای انصراف سید حسن خمینی از کاندیداتوری بر اساس صلاحدید رهبری، شاهدی بر نقش مهم و بی بدیل رهبری در همه شئون نظام و وضعیت کشور است و بیانگر این که تفکیک حوزه اختیارات و مسئولیتهای رهبری از قوه مجریه و یا دیگر نهادها ادعایی بدون دلیل است ! این ادعا از جهات م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند نکته درباره توصیه پدرانه رهبر انقلاب به سید حسن خمینی

چند نکته درباره توصیه پدرانه رهبر انقلاب به سید حسن خمینی