مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 08:352021-04-13اقتصادي

پرداخت یک هزار و 600 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای صنعتی سمنان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در یک سال گذشته، یک هزار و 600 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای صنعتی و تولیدی این استان پرداخت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا تشنه دل ظهر امروز در نشست ویدئوکنفرانسی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در سالن کوثر استانداری سمنان اظهار کرد: در یک سال گذشته، یک هزار و 600 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای صنعتی و تولیدی این استان پرداخت شد.

وی افزود: عملکرد بانک های ملی و تجارت در تعداد پرداختی تسهیلات مصوب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان مطلوب نیست و باید این بانک ها در اعطای تسهیلات به واحدهای صنعتی و تولیدی بیشتر تلاش کنند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بیان کرد: 78 درصد از منابع برای اعطای تسهیلات به واحدهای صنعتی و تولیدی استان سمنان را توانستیم جذب کنیم.

تشنه دل ادامه داد: تمام دستگاه های اجرایی و بانک های عامل برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در بحث شعار سال باید در تلاش باشند و برنامه ریزی ها به گونه ای باشد 100 درصد طرح های مصوب اجرا شود.

سنجش عملکرد دستگاه های سمنان با زبان اعداد است استاندار سمنان نیز در این جلسه گفت: معیار و سنجش عملکرد دستگاه های اجرایی و بانک های عامل استان سمنان برای تحقق شعار سال، زبان اعداد و ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت یک هزار و 600 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای صنعتی سمنان

پرداخت یک هزار و 600 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای صنعتی سمنان