مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 08:202021-04-13اجتماعي

خاموشی های دوباره در تهران/ افزایش تصادفات در برخی بزرگراه ها


دوباره خاموشی ها را در برخی نقاط تهران مشاهده می کنیم و دوباره تصادفات در برخی از بزرگراه ها بالا رفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، سردار حسین رحیمی، رییس پلیس تهران بزرگ در حاشیه طرح رعد 43 در جمع خبرنگاران گفت: امروز شاهد نمونه هایی از کشفیات همکاران عزیز در پلیس پیشگیری و کلانتری های 85 گانه در اولین طرح رعد در سال 1400 و 43 مرحله از رعد هستیم.

وی ادامه داد: در این مرحله از طرح رعد با اخذ 311 حکم قضایی و اقدامات اطلاعاتی و شناسایی سارقان، مالخران، سارقان مسلح سارقان به عنف و سایر مجرمان در حوزه کالای قاچاق مواد مخدر شناسایی و در مجموع 864 نفر مجرم را در دستگیر کرده و 4933 فقره اموال سرقتی کشف شده است.

رییس پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: از این افراد تعدادی به صورت باندی عمل می کردند و 29 باند شناسایی و دستگیر و 132 دستگاه خودرو و موتور کشف شده است همچنین 35 دستگاه دوچرخه کشف شده و در این مرحله به 834 پرونده رسیدگی شده است.

همچنین ارزش اموال مکشوفه 9 میلیارد و 600 میلیون تومان بوده است.

به گفته سردار رحیمی در این مرحله از طرح رعد 4 قبضه سلاح جنگی، 27 قبضه سلاح سرد و 16 کیلو گرم مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

وی ادامه داد: یکی از موضوعات که در این طرح ها دنبال می شود، بحث محکو مان فراری است که در این مرحله همکارانم موفق به دستگیری 30 نفر از این افراد شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاموشی های دوباره در تهران/ افزایش تصادفات در برخی بزرگراه ها

خاموشی های دوباره در تهران/ افزایش تصادفات در برخی بزرگراه ها