مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 08:052021-04-13فرهنگي

راه یابی گرافیست خوزستانی به دوسالانه طراحی پوستر بولیوی


رقابت دوسالانه پوستر بولیوی BICeBe، مهمترین رویداد بین المللی طراحی و هنرهای تجسمی در بولیوی به شمار می رود.

با شرکت بیش از 15 هزار دانشجوی طراحی و طراحان حرفه ای در این فعالیت ها و بیش از 76 کشور از سراسر جهان که بخشی از این نمایشگاه ها را از آن خود کرده اند، - ایسنا/خوزستان رقابت دوسالانه پوستر بولیوی BICeBe، مهمترین رویداد بین المللی طراحی و هنرهای تجسمی در بولیوی به شمار می رود.

با شرکت بیش از 15 هزار دانشجوی طراحی و طراحان حرفه ای در این فعالیت ها و بیش از 76 کشور از سراسر جهان که بخشی از این نمایشگاه ها را از آن خود کرده اند، رویداد BICeBe به جشنی جهانی و واقعی در هنر طراحی بدل شده است.

رویداد BICeBe هر 2 سال یک بار در ماه نوامبر در شهر La Paz، بولیوی برگزار می شود و برنامه ای برای نمایش آثار در شهرهای کشور و سایر نقاط جهان در نظر خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دوسالانه پوستر بولیوی در حالی برگزار می شود که رسول حق جو، گرافیست خوزستانی، به عنوان یکی از نمایندگان ایران در بخش اصلی مسابقه مذکور حضور دارد.

گروه انتخاب و داوری این رویداد، آثار این دوره از رقابت ها را در پنج دسته پوسترهای فرهنگی ، پوسترهای اجتماعی ، پوسترهای تبلیغاتی و تجاری ، پوسترهای متحرک و پوسترهای منتشر نشده مورد ارزیابی قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه یابی گرافیست خوزستانی به دوسالانه طراحی پوستر بولیوی

راه یابی گرافیست خوزستانی به دوسالانه طراحی پوستر بولیوی