مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 08:002021-04-13اجتماعي

نقشه جامع یادگیری دانش آموزان ابتدایی کرمانشاه تدوین شد


معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمانشاه از تدوین و ارائه نقشه جامع یادگیری برای دانش آموزان دوره ابتدایی استان خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمانشاه از تدوین و ارائه نقشه جامع یادگیری برای دانش آموزان دوره ابتدایی استان خبر داد.

ناهید فضلی در گفت گو با ایسنا، اظهار کرد: در نقشه جامع یادگیری وضعیت دانش آموزان پایه های اول تا ششم در چهار مقیاس خیلی خوب، خوب، قابل قبول و نیاز به تلاش و آموزش بیشتر، به تفکیک منطقه، ناحیه و مدرسه مشخص شده و تمامی دانش آموزانی که نیاز به تلاش بیشتری دارند، شناسایی شده اند.

فضلی با بیان اینکه نقشه جامع یادگیری دانش آموزان نیاز به تلاش و آموزش بیشتر در اختیار مدارس قرار گرفته، گفت: برای دانش آموزانی که در سنجش نوبت اول نیاز به تلاش تشخیص داده شده اند، کمیته هایی در نواحی و مناطق با هدف تهیه بسته های آموزشی شامل درسنامه، کاربرگ(شکوفه های بهاری و.

) تشکیل شده و این دسته از دانش آموزان جهت استمرار یادگیری در اردیبهشت و خردادماه معرفی شده اند و دانش آموزانی که یادگیری آن ها در خرداد ماه کامل نشده باشد در ماه های، تیر، مرداد و شهریور فرصت دارند تا نقص یادگیری خود را جبران کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه جامع یادگیری دانش آموزان ابتدایی کرمانشاه تدوین شد

نقشه جامع یادگیری دانش آموزان ابتدایی کرمانشاه تدوین شد