مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 06:002021-04-13بين الملل

تونس و آمریکا یادداشت همکاری در زمینه مبارزه با تروریسم امضا کردند


تونس و آمریکا یادداشت تفاهمی را پیرامون استراتژی کمک امنیتی مشترک جهت توسعه همکاری دوجانبه در زمینه مبارزه با تروریسم امضا کردند.

- تونس و آمریکا یادداشت تفاهمی را پیرامون استراتژی کمک امنیتی مشترک جهت توسعه همکاری دوجانبه در زمینه مبارزه با تروریسم امضا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از القدس العربی، وزارت کشور تونس در بیانیه ای اعلام کرد که امضای این یادداشت توسط هشام المشیشی، نخست وزیر و مکلف به اداره امور وزارت کشور تونس و دونالد بلوم، سفیر آمریکا در تونس انجام شد.

در این بیانیه آمده است که امضای این یادداشت تفاهم در راستای حمایت از تلاش های تونس برای مبارزه با تروریسم و ادامه توسعه توانمندی های این کشور برای اجرای قانون و بالا بردن آمادگی آن در تامین امنیت مرزها و گسترش تلاش های مبارزه با تندروی و خشونت صورت گرفته است.

طبق این بیانیه، این یادداشت تفاهم همچنین مربوط به توسعه و تحکیم روابط همکاری در زمینه های فعالیت وزارت خانه های کشور دو طرف است.

بعد از امضای یادداشت تفاهم نیز المشیشی گفت که این تفاهم نامه می تواند سطح همکاری امنیتی میان دو کشور را که شامل مبارزه با تروریسم و آموزش و حفاظت از مرزها می شود، افزایش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تونس و آمریکا یادداشت همکاری در زمینه مبارزه با تروریسم امضا کردند

تونس و آمریکا یادداشت همکاری در زمینه مبارزه با تروریسم امضا کردند