مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 04:402021-04-13سياسي

سفر به دوران دفاع مقدس با روایتگری جانباز 70 درصد سامانی


وقتی پای صحبت های رزمندگان، ایثارگران و جانبازان دوران دفاع مقدس می نشینی، ناگهان در ذهن سفری به آن دوران می کنی، پا به پای خاطراتشان غمگین می شوی، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری وقتی پای صحبت های رزمندگان، ایثارگران و جانبازان دوران دفاع مقدس می نشینی، ناگهان در ذهن سفری به آن دوران می کنی، پا به پای خاطراتشان غمگین می شوی، می خندی و در آخر افتخار می کنی به وجود چنین مردانی که اگر نبودند اکنون کشورمان در چه وضعیتی قرار داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیش از 40 سال از زمان آغاز جنگ تحمیلی علیه جمهوری اسلامی و نزدیک به 30 سال از پایان آن می گذرد، اما هم چنان زخم های کهنه این جنگ در جای جای شهر و روستاهای ایران وجود دارد و ایثارگرانی هستند که پس گذشت چند دهه از جنگ هنوز جسم و روحشان درگیر جراحات برجای مانده از این جنگ نامبارک است.

بهرام عرب یکی از جانبازان 70 درصد دوران دفاع مقدس و از اهالی روستای مارکده شهرستان سامان در چهارمحال و بختیاری است، او در سال 1331 متولد و در سال 1354 تا 1356 دوران سربازی خود را سپری کرد، پس از آغاز جنگ تحمیلی اولین بار در سال 63 در قالب گروه بسیج به آبادان و خرمشهر اعزام شد.

روایت این رزمنده جانباز با لهجه شیرین محلی بسیار جالب و شنیدنی بود، آن چنان با جزییات خاطرات حضورش در جبهه های جنگ را روایت می کند که گویی خود در لحظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر به دوران دفاع مقدس با روایتگری جانباز 70 درصد سامانی

سفر به دوران دفاع مقدس با روایتگری جانباز 70 درصد سامانی