مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 04:352021-04-13سياسي

آزادی زندانیان و رسیدگی به مستمندان، کارویژه ماه رمضان هیأت ها


مداحان و مسئولان هیأت ها ی مذهبی، خانواده های کم درآمد و آسیب دیده از کرونا را در مناطق خود شناسایی و برای رفع مشکلات آنان اقدام می کنند.

آزادی زندانیان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، نشست هم اندیشی مداحان اهل بیت با رییس یی شد، گلایه مند بودند.

همچنین مداحان اهل بیت تأکید کردند که در ماه مبارک رمضان چراغ هیأت ها خاموش نمی شود و هیأت ها با تمرکز به خدمات اجتماعی و استمرار رزمایش ملی مواسات باهدف کمک به معیشت مردم در وضعیت اقتصادی فعلی به فعالیت بپردازند.

شرایط سخت معیشتی در موج چهارم کرونا، ادامه تعطیلات کسبه و سخت تر شدن وضعیت زندگی بسیاری از مردم به ویژه قشر کم درآمد به عنوان دغدغه های اصلی هیأتی ها و قشر مذهبی محور بحث و گفت وگو در این جلسه بود.

همچنین با توجه به این موضوع که هیأت ها مذهبی در سال گذشته بیش از همه برای کمک به اقشار کم برخوردار تلاش کردند و با ادامه مشکلات و سخت تر شدن شرایط معیشت اقشار مختلف ملت مردم کمک های مؤمنانه هیأتی ها و قشر مذهبی افزایش یافت، در این جلسه نیز مقرر شد که هیأت های شاخص مذهبی از فرصت ماه مبارک رمضان برای ارائه خدمات فرهنگی، اجتماعی و خدمت رسانی به قشر محروم جامعه با عزمی جدی تر استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی زندانیان و رسیدگی به مستمندان، کارویژه ماه رمضان هیأت ها

آزادی زندانیان و رسیدگی به مستمندان، کارویژه ماه رمضان هیأت ها