مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 03:552021-04-13سياسي

نشست های فرهنگی و تاریخی در سنندج برگزار می شود


چند سالیست با پیشنهاد شورای شهر و مصوبه شورای فرهنگ عمومی استان روز 6 اردیبهشت به نام روز سنندج نامگذاری شده است بنابراین و با توجه به شرایط کرونایی برخی برنامه های فرهنگی در راستای گرامیداشت این روز تدوین شده است.

-  سیدغریب سجادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج با بیان اینکه برنامه ریزی های لازم برای گرامیداشت روز سنه صورت گرفته است، اظهار کرد: چند سالیست با پیشنهاد شورای شهر و مصوبه شورای فرهنگ عمومی استان روز 6 اردیبهشت به نام روز سنندج نامگذاری شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونا یی و ضرورت رعایت فاصله اجتماعی به منظور قطع زنجیره کرونا برخی برنامه های فرهنگی در راستای گرامیداشت این روز تدوین شده است.

 سجادی بیان کرد:  در راستای گرامیداشت این روز شورا و شهرداری سنندج در نظر دارند با توجه به محدودیت های ناشی از ویروس کرونا، برنامه های فرهنگی، هنری و.

محدودی در فضای مجازی برگزار نمایند.

وی افزود: گرامیداشت یاد و خاطر مشاهیر و شخصیت های نامی سنندجی از طریق نصب عکس آنها بر روی بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر، برگزاری نشست های تخصصی( در فضای مجازی) با موضوعات فرهنگی، تاریخی و چاپ ویژنامه ژیار با محوریت روز سنندج از جمله برنامه های است که برای گرامیداشت روز سنه تدوین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست های فرهنگی و تاریخی در سنندج برگزار می شود

نشست های فرهنگی و تاریخی در سنندج برگزار می شود