مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 03:552021-04-13اقتصادي

جابجایی بیش از 4 میلیون و 700 هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: 4 میلیون و773 هزار و 945 تن کالا با 293 هزار و 182 سفر باری در سال 99 توسط ناوگان باری در استان حمل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ایوب کرد با بیان اینکه 56 شرکت حمل و نقل داخلی استان کالاهای این مدت را جابجا کرده اند، افزود: جو، فرآورده های نفتی و سیمان عمده کالاهای حمل شده در این مدت را تشکیل می دهند.

وی گفت: کالا و نیازهای اساسی مردم از اولویت های ویژه حوزه حمل و نقل جاده ای بوده که حتی در شرایط سخت یک سال گذشته که به دلیل شیوع ویروس کرونا وجود داشت با همت رانندگان این بخش به خوبی ادامه یافت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اقدامات لازم انجام و دستورالعمل های بهداشتی به شرکت های حمل و نقل کالا ابلاغ شده و هم اینک نیز در حال اجراست.

وی گفت: هم اینک 9140 نفر راننده، 6475 دستگاه ناوگان باری و همچنین سه پایانه بار، 2 انجمن صنفی کارفرمایی شرکت ها و 2 انجمن صنفی کارگری رانندگان باری در بخش حمل و نقل عمومی جاده ای داخلی کالا در حوزه تحت پوشش این اداره کل فعالیت می کنند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی بیش از 4 میلیون و 700 هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان

جابجایی بیش از 4 میلیون و 700 هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان