مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 03:502021-04-13اجتماعي

هوای اصفهان برای گروه های حساس ناسالم است


مدیر امور آزمایشگاه های اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان وضعیت کیفی هوای کلانشهر اصفهان و شهرهای مجاور آن را تشریح کرد.

- بابک صادقیان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: کیفیت هوای کلانشهر اصفهان در 24 ساعت منتهی به هفت صبح امروز سه شنبه - بیست و چهارم فروردین - با میانگین 90 در وضعیت قابل قبول ثبت شد اما در نخستین ساعات امروز با میانگین 119 در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفت.

وی با اشاره به جزییات وضعیت کیفی هوا در ایستگاه های پایش شهر اصفهان، خاطرنشان کرد: هم اکنون میدان احمدآباد با شاخص 129، خیابان استانداری با شاخص 105، میدان انقلاب و خیابان های فرشادی و رودکی با شاخص 104، خیابان باهنر با شاخص 139، خیابان پروین با شاخص 138، خیابان کاوه شاخص 111، میدان فیض با شاخص 101، خیابان میرزا طاهر با شاخص 109 و خیابان ورزشگاه میثاق با شاخص 114 در وضعیت (نارنجی) ناسالم برای گروه های حساس است.

صادقیان با بیان اینکه شاخص کیفی هوا در ایستگاه خیابان رهنان با میانگین 86 وضعیت قابل قبول را نشان می دهد، ادامه داد: وضعیت کیفی هوا در ایستگاه کردآباد با شاخص 166 برای عموم گروه های جامعه ناسالم است.

مدیر امور آزمایشگاه های اداره کل حفاظت محیط زیست استان با اشاره به وضعیت هوای شهرهای مجاور کلانشهر اصفهان، گفت: شاخص های کیفی دو شهر مبارکه و شاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای اصفهان برای گروه های حساس ناسالم است

هوای اصفهان برای گروه های حساس ناسالم است