مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 21:052021-04-12بين الملل

لاوروف: توسعه روابط با ایران از اولویت های روسیه است


«سرگیی لاوروف» وزیرامور خارجه فدراسیون روسیه در آستانه سفر به ایران، با بیان اینکه روابط تهران و مسکو در حوزه های مختلف از جمله سیاسی، تجاری و اقتصادی در حال تحکیم است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا: سرگیی لاوروف وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه در آستانه سفر به ایران، با بیان اینکه روابط تهران و مسکو در حوزه های مختلف از جمله سیاسی، تجاری و اقتصادی در حال تحکیم است، گفت که توسعه روابط با ایران از اولویت های سیاست خارجی روسیه است.

لاوروف سیاستمدار و دیپلمات کارکشته روس که سال های طولانی سکاندار سیاست خارجی این کشور است، گفت که تصمیم دارد با محمد جواد ظریف همتای ایرانی خود راه های تحکیم روابط روسیه و ایران در آینده را بررسی کند.

وی با بیان اینکه روابط تهران و مسکو در حوزه های مختلف از جمله سیاسی، تجاری و اقتصادی در حال تحکیم است، گفت که توسعه روابط با ایران از اولویت های سیاست خارجی روسیه است.

لاوروف در پاسخ به سوالی اظهار داشت: از دیدگاه ما مشکل اصلی این است که واشنگتن نمی تواند از خط مشی معیوب خود مربوط به حفظ سلطه جهانی که از اوایل سال های 1990 پس از فروپاشی اتحاد شوروی آغاز شد، صرف نظر نماید و امروز برای همه واضح است که چنین سیاستی مطلقا غیرسازنده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاوروف: توسعه روابط با ایران از اولویت های روسیه است

لاوروف: توسعه روابط با ایران از اولویت های روسیه است