مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 13:552021-04-12بين الملل

هشدار مسکو به ترکیه و غرب درباره حمایت از اوکراین


در میانه تنش ها بین مسکو و کی یف، وزیر خارجه روسیه به ترکیه و سایر کشور ها درباره دامن زدن به روحیه نظامی گری اوکراین هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، سرگیی لاوروف وزیر خارجه روسیه در میانه نگرانی ها درباره احتمال آماده شدن اوکراین برای آغاز تعرضی دیگر علیه منطقه دونباس ، به ترکیه و سایر کشور ها درباره دامن زدن به روحیه نظامی گری اوکراین هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاسپوتنیک ، لاوروف در صحبت با خبرنگاران در قاهره گفت: ما قویاً توصیه می کنیم که همه کشور های مسئول که با آن ها در ارتباط هستیم، از جمله ترکیه موقعیت و اظهارات جنگ طلبانه بی پایان رژیم در کی یف را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند.

ما به آن ها درباره دامن زدن به این روحیه نظامی گری هشدار می دهیم.

طبق این گزارش، لاوروف یادآوری کرد که در سال 2014 تشویق های مشابه خارجی باعث شد عناصر نخبه اوکراین کودتایی خلاف قانون اساسی را ترتیب دهند که بعد از آن مقامات جدید در کی یف، توطئه گران، به تجاوزگری علیه مردم خود پرداختند؛ بنابراین وقتی نمایندگان دولت زلنسکی می گویند که کی یف برای هیچ چیزی در دونباس برنامه ریزی نمی کند، چون کی یف نمی تواند علیه مردم خود بجنگد، این درست نیست .

او در ادامه این سوال را مطرح کرد که ایالات متحده با استقرار نیرو و کشتی های جنگی در اوکراین، هزاران کیلوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار مسکو به ترکیه و غرب درباره حمایت از اوکراین

هشدار مسکو به ترکیه و غرب درباره حمایت از اوکراین