مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 13:152021-04-12سياسي

برگزیدگان دهمین جشنواره ملی سعدی معرفی شدند


در دهمین جشنواره ملی سعدی آرش رضوانی مقام اول کشور شد و میکروفون طلا گرفت، همچنین دکتر فریبا علومی یزدی عنوان چهره ماندگار سال را کسب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانیخبرگزاری مهر ، دهمین دوره جشنواره ی ملی سعدی با معرفی نفرات برتر، چهره ماندگار و پدیده جشنواره در تهران به کار خود خاتمه داد.

دکتر فریبا علومی یزدی، رییس دهمین جشنواره سعدی گفت: دهمین جشنواره سعدی برای همگرایی صنفی مجریان و سخنوران، حرکتی برای یکی شدن، ارتقا و پیشرفت سخن و سخنوری، کشف استعدادهای جوانان، اتحاد و انسجام مجریان و سخنوران، رقابتی سالم در فضایی کاملا علمی و آموزشی است.

سخن گفتن یک نیاز است خوب سخن گفتن یک فن است زیبا سخن گفتن یک هنر است بیاییم با هنر خود جهان بیاراییم و نقش صلح بزنیم وی در ادامه افزود: دهمین جشنواره سعدی (جشنواره مجریان وسخنوران) تمرینی برای یکی شدن برای انتقال تجربیات، تبادل ارا و نظریات و تضارب اندیشه ها، ترغیب و تشویق نوجوانان و جوانان به سوی پیشرفت در حوزه سخنوری و تمام آنچه را که باید بدانید در خصوص چگونه خوب سخن بگوییم و چگونه سخن خوب بگوییم.

آشنایی با انواع سبک ها و قالب های اجرای صحنه ای و تلاش برای سخنور انگیزشی شدن براساس بیانیه پایانی هیات داوران جشنواره سعدی برگزیدگان دهمین دوره نیز معرفی شدند و چکاوک زرین چهره ی ماندگار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان دهمین جشنواره ملی سعدی معرفی شدند

برگزیدگان دهمین جشنواره ملی سعدی معرفی شدند