مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 11:252021-04-12پزشكي

دریافت اعتبار 100 میلیاردی برای پوشش خدمات توانبخشی بیش از 1000 بیمار معلول


مدیرعامل سازمان بیمه سلامت با بیان اینکه اعتبار 100 میلیاردی را برای پوشش توانبخشی بیش از 1000 بیمار معلول بهزیستی دریافت کردیم، گفت: از وقتی که مباحث تعرفه ها را آغاز کردیم، - مدیرعامل سازمان بیمه سلامت با بیان اینکه اعتبار 100 میلیاردی را برای پوشش توانبخشی بیش از 1000 بیمار معلول بهزیستی دریافت کردیم، گفت: از وقتی که مباحث تعرفه ها را آغاز کردیم، گفتیم اگر تعرفه ها الکترونیک یا غیرالکترونیک حتی در حوزه غیر اوتیسم هم از افزایش یافت، بیمه ها پرداخت کنند نه اینکه از جیب مردم رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ناصحی در مراسم معرفی پوشش بیمه ای خدمات توانبخشی برای مبتلایان اوتیسم، گفت: بیماری اوتیسم، طیفی از بیماری است.

قبلا می گفتیم بیماری اوتیسم، اما اکنون می گوییم طیف بیماری اوتیسم.

به طوری که ممکن است یک فرد در حد اختلال ارتباطی و شناختی باشد و در عین حال می تواند در طیفی باشد که بسیار بسیار غیرقابل تحمل برای فرد و خانواده و اطرافیانش است.

از این جهت در علم پزشکی و روان پزشکی تشخیص به موقع و به هنگام و مداخله بهنگام و سریع که در سن پایین انجام شود، مهم است و بر همین اساس در بسیاری از بیماری ها ازجمله طیف بیماری اوتیسم این اقدامات را در دستورکار داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت اعتبار 100 میلیاردی برای پوشش خدمات توانبخشی بیش از 1000 بیمار معلول

دریافت اعتبار 100 میلیاردی برای پوشش خدمات توانبخشی بیش از 1000 بیمار معلول