مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 11:202021-04-12پزشكي

رییس علوم پزشکی شیراز: کرونا در فارس هر ساعت یک نفر را می کشد


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به آمار فزاینده شیوع کرونا در فارس، اعلام کرد که هر سه دقیقه یک مورد بستری و تقریبا هر ساعت یک مورد فوتی در این استان ثبت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مهرزاد لطفی، دوشنبه 23 فروردین، در سیصدمین نشست ستاد دانشگاهی مدیریت کروناویروس علوم پزشکی شیراز وضعیت شیوع کووید-19 در استان فارس را بسیار وخیم توصیف و اضافه کرد: روند فزاینده شیوع بیماری کرونا در فارس به منزله فراتر رفتن وضعیت این استان از شرایط قرمز و نزدیک شدن به وضعیت سیاه کرونایی است.

لطفی با تصریح اینکه کار از هشدار گذشته است، گفت: در شرایطی بسر می بریم که برای برون رفت از چالش کرونا، تک تک افراد جامعه باید به عنوان یکی از اعضای کادر سلامت عمل کرده و نه تنها نسبت به رعایت شخصی دستورالعمل ها حساس باشد بلکه در نظارت بر پایبندی دیگران به پروتکل ها، همراه باشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین روز دندانپزشک را تبریک گفت و با قدردانی از تلاش فعالان این حوزه به ویژه در شرایط بحران کروناویروس، اضافه کرد: در شرایط بحرانی کرونا دندانپزشکان نیز همانند دیگر تیم های بهداشت و درمان، در مبارزه با این ویروس منحوس مشارکت داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس علوم پزشکی شیراز: کرونا در فارس هر ساعت یک نفر را می کشد

رییس علوم پزشکی شیراز: کرونا در فارس هر ساعت یک نفر را می کشد