مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 11:102021-04-12سياسي

سخنان سفیر فرانسه در تهران را چگونه باید تعبیر کرد؟


اظهار نظر برخی مقامات غربی از جمله سفیر فرانسه در تهران حاکی از آن است که طرف غربی به دنبال استفاده جدی از حربه بازگشت به برجام و برداشته شدن تحریم ها به عنوان یک متغیر جدی در فضای سیاست داخلی ایران است.

- گروه بین الملل خبرگزاری فارس – مهدی پورصفا: تلاش برای تأثیرگذاری غرب بر محیط داخلی ایران از طریق ابزارهای گوناگون، واقعیتی غیرقابل انکار در طول تاریخ معاصر است.

استفاده از ابزارهایی همچون وابسته سازی مدیران ارشد دیوانی، سرمایه گذاری گسترده برای کودتا در ایران همانند رویداد سال 1953 و سرنگونی دولت محمد مصدق و موارد دیگر، همگی نشان دهنده تلاش غرب برای ایجاد آشوب در عمق وضعیت داخلی ایران است.

طبیعی است که در این میان، نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 شمسی و تحولات پیرامون آن نیز گذرگاهی برای تلاش در راستای تأثیرگذاری بر وضعیت داخلی ایران باشد.

به خصوص اینکه هم اکنون مذاکرات شهر وین برای برگشت آمریکا و ایران به جدی در حال برگزاری است و با خرابکاری رژیم صهیونیستی در تأسیسات هسته ای شهید احمدی روشن در نطنز، روند مذاکرات، دستخوش نظرات متعدد سیاسی و امنیتی و دیپلماتیک در داخل و خارج از کشور شده است.

با اینکه از قبل هم پیش بینی می شد فاکتور برگزاری انتخابات سال 1400، در نحوه نگرش غربی ها بر مذاکره با طرف ایرانی تأثیرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنان سفیر فرانسه در تهران را چگونه باید تعبیر کرد؟

سخنان سفیر فرانسه در تهران را چگونه باید تعبیر کرد؟