مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 11:052021-04-12اقتصادي

اعلام آمادگی برای رفع مشکل کشاورزان لهوس/همکاری جهاد کشاورزی مشروط به چیست؟


جهاد کشاورزی شهرستان دنا نسبت به مرتفع کردن مشکلات کشاورزان لهوس اقدام کرد وقول ومساعدت لازم جهت بر طرف نمودن تمامی مشکلات را به کشاورزان دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، در پی اعتراض کشاورزان منطقه لهوس سی سخت به جهاد کشاورزی شهرستان دنا مبنی بر عدم همکاری این اداره با کشاورزان، جهاد کشاورزی شهرستان دنا پای کار آمد و جهت رفع مشکلات باغداران اعلام آمادگی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس در تاریخ 22 فروردین ماه جمعی از کشاورزان منطقه لهوس نسبت به بی توجهی جهاد کشاورزی شهرستان دنا به امورات مربوط به باغات این منطقه گلایه هایی داشتند که با واکنش جهاد کشاورزی شهرستان دنا روبرو شد و اعلام آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری با این کشاورزان اعلام کردند.

عباسپور مسئول آب و خاک جهاد کشاورزی شهرستان دنا در گفت وگو با فارس گفت: جهاد کشاورزی شهرستان دنا جهت حمایت از کشاورزان همیشه در سعی و تلاش برای رفع مشکلات آنها بوده است و این بار هم برای رفع مشکل کشاورزان منطقه لهوس با دعوت از جمعی از کشاورران این منطقه به توافق رسید و قول هرنوع مساعدت و همکاری جهت رفع مشکل جداول و تنها منبع آب ی که بر اثر زلزله دچار خسارت شده بود را دادند.

عباسپور گفت: در بحث تأمین اعتبار 20 میلیون تومانی که قرار بود برای لایروبی قنات منطقه لهوس اختصاص یابد، هر زمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی برای رفع مشکل کشاورزان لهوس/همکاری جهاد کشاورزی مشروط به چیست؟

اعلام آمادگی برای رفع مشکل کشاورزان لهوس/همکاری جهاد کشاورزی مشروط به چیست؟