مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 10:152021-04-12سياسي

پویش قرآنی دانشگاهیان از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز می شود


معاون فرهنگی نهاد رهبری در دانشگاه هاگفت: 250 دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها به اجرای کامل پویش ملی قرآنی در بهشت در ماه رمضان کمک می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دانشگاه ها گفت: در این پویش ده ها و صدها برنامه طراحی شده که متناسب با ظرفیت های ماه مبارک رمضان است و محور اصلی برنامه ها قرآن خواهد بود.

مرتضی فاضلی رییس مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها میز در نشست خبری پویش ملی قرآنی در بهشت گفت: این پویش از ابتدای ماه رمضان در فضای مذهبی و دینی دانشگاه ها آغاز به کار خواهد کرد.

وی افزود: تلاش می کنیم امکانات و ظرفیت های دانشگاه ها را برای فعالیت دینی و معنوی تجمیع کنیم و فعالیت های متنوعی در این حوزه انجام دهیم.

همچنین از تمام فعالان فرهنگی و تولیدکنندگان آثار هنری و دینی دعوت می کنیم برای تولید محتوای مناسب به این پویش را در فضای مجازی بپیوندند.

رییس مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان نهاد نمایندگی رهبری گفت: در پایان این پویش که برای ماه رمضان تدارک دیده شده از برگزیدگان آن ها بر اساس دو نوع داوری مردمی و صاحب نظران انتخاب و جوایزی را اهدا می کنیم.

فاضلی با اشاره به فرصت همکاری با گروه های دانشجویی در این پویش گفت: این پویش فرصت همکاری با گروه هایی که تاکنون فرصت اتصال به فضای دانشگاه ها را نداشته اند بهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش قرآنی دانشگاهیان از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز می شود

پویش قرآنی دانشگاهیان از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز می شود