مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 09:452021-04-12پزشكي

دندانپزشکان بخش ارزشمند جامعه پزشکی هستند


معاون بهداشت وزارت بهداشت و سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا به مناسبت 23 فروردین روز دندانپزشک پیامی صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا رییسی، در این پیام آورده است: دندانپزشکان بخش ارزشمند و تلاشگر جامعه پزشکی هستند که نقش مؤثر آنها در بهداشت و سلامت جامعه انکارناپذیر است.

تلاش های مجدانه این همکاران در اقصی نقاط کشور از بیمارستان ها، مطب ها و مراکز بهداشتی شهرها تا دوردست ترین مراکز جامع خدمات سلامت شهرهای مرزی کشور موید گستردگی فعالیت های این قشر متعهد و متخصص است.

اقدامات فراگیر سال های اخیر در پیشگیری و کاهش قابل ملاحظه پوسیدگی دندانی در دانش آموزان و کودکان و همچنین افزایش چشمگیر خدمات سلامت دهان و دندان در گستره کشور عزیزمان بخشی از فعالیت های حوزه بهداشت بوده که همه آنها با تلاش و پشتکار دندانپزشکان و کارشناسان این حوزه به دست آمده است.

این قشر خدمتگزار در دوران همه گیری کرونا نیز با تمام توان در صحنه خدمت به ملت حاضر بودند و با وجود خطر بالای ابتلاء به این بیماری خدمات ارزشمند خود را در تمامی سطوح و مراکز ارائه دادند.

حال در بیست و سوم فروردین و روز دندانپزشک با تبریک به تمامی دندانپزشکان کشور، امید آن را داریم که در سال جاری با غلبه بر این همه گیری فصل جدیدی از برنامه های حوزه بهداشت در راه پیشگیری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دندانپزشکان بخش ارزشمند جامعه پزشکی هستند

دندانپزشکان بخش ارزشمند جامعه پزشکی هستند