مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 06:102021-04-12فرهنگي

اعلام جزییات ویژه برنامه سحر رادیو تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، مینا نیکانیک سردبیر برنامه الهیه ویژه برنامه رادیو تهران در سحر های ماه مبارک رمضان با بیان جزییات برنامه گفت: - الهیه عنوان ویژه برنامه شبکه رادیویی تهران در سحر های ماه مبارک رمضان است که هر سحرگاه روی موج اف.

ام ردیف 94 مگاهرتز پخش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، مینا نیکانیک سردبیر برنامه الهیه ویژه برنامه رادیو تهران در سحر های ماه مبارک رمضان با بیان جزییات برنامه گفت: الهیه ویژه برنامه اذانگاهی رادیو تهران که در گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران تهیه می شود، هر سحرگاه از ساعت 3:30 دقیقه تا 6 صبح از رادیو تهران پخش می شود.

الهیه سعی دارد با بیانی روان به نشر مفاهیم نهج البلاغه بپردازد و پرهیزکاران را بر اساس حکمت های نهج البلاغه، خطبه همام و نامه 31 امیرالمومنین (ع) به فرزندشان امام حسن (ع) توصیف می کند.

گفتگو با آیات عظام و امامان جمعه همچون آیت الله امامی کاشانی و آیت الله موحدی کرمانی بخش هایی از این ویژه برنامه است.

وی افزود: گفتگو با جهادگران و نیکوکاران به ویژه در حوزه سلامت و پزشکی، مصاحبه با پرستاران و بیماران درگیر با بیماری کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری، پخش ادعیه های ماه مبارک رمض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات ویژه برنامه سحر رادیو تهران

اعلام جزییات ویژه برنامه سحر رادیو تهران