مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 05:302021-04-12سياسي

دوره مجازی شبهه پژوهی حکومت دینی برگزار می شود


به همت مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه های علمیه دوره شبهه پژوهی حکومت دینی به دو زبان فارسی و عربی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، به همت مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه های علمیه با همکاری پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی دوره شبهه پژوهی حکومت دینی به دو زبان فارسی و عربی برگزار می شود.

این دوره از سلسله دوره های مدرسه بهاری با محوریت پاسخی به شائبه استبداد می باشد که 26 فروردین به صورت مجازی ویژه اساتید سطوح عالی و سطح 4 همچنین اساتید دانشگاه و دکتری همراه با صدور گواهینامه پایان دوره صورت خواهد پذیرفت.

در این دوره اساتید مطرحی همچون؛ آیت الله شب زنده دار؛ نسبت سنجی جمهوری اسلامی و نظام استبدادی ، حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه؛ امکان یا امتناع استبداد در حکومت دینی ، حجت الاسلام لک زایی؛ بررسی مواجهه علما با حکام مستبد و سلاطین جور ، حجت الاسلام سیدسجاد ایزدهی؛ رابطه ولایی مردم و حاکم اسلامی ، حجت الاسلام مهدی ابوطالبی؛ ولایت مطلقه نه حکومت مطلقه ، حجت الاسلام مهدی امیدی؛ جایگاه پرسشگری و انتقاد در حکومت دینی و پاسخگویی حاکم و با حضور مجتبی زاده به عنوان دبیر علمی برگزار خواهد شد.

علاقه مندان می توانند به منظور ثبت نامه تا 23 فروردین ماه 1400 به نشانی @Admin_spasokh در پیام رسان ایتا ثبت نام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره مجازی شبهه پژوهی حکومت دینی برگزار می شود

دوره مجازی شبهه پژوهی حکومت دینی برگزار می شود