مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 05:002021-04-12اجتماعي

با راهنمایی ناسا بالگرد مریخی نبوغ خودتان را بسازید


ناسا در حال آماده سازی برای اولین پرواز بالگرد مریخی نبوغ خود در سیاره سرخ است اما دانش آموزان نیز می توانند با ساخت نسخه های کاغذی این بالگرد در خانه در این هیجان ناسا سهیم باشند.

- با راهنمایی ناسا "بالگرد مریخی نبوغ" خودتان را بسازید ناسا در حال آماده سازی برای اولین پرواز بالگرد مریخی نبوغ خود در سیاره سرخ است اما دانش آموزان نیز می توانند با ساخت نسخه های کاغذی این بالگرد در خانه در این هیجان ناسا سهیم باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اسپیس، بالگرد نبوغ در حالیکه به شکم مریخ نورد استقامت متصل بود 18 فوریه به سیاره سرخ آمد و در تاریخ 3 آوریل بر روی سطح مریخ قرار گرفت و اکنون در حال آماده شدن برای انجام اولین پرواز خود است.

اخیرا ناسا دستورالعمل های گام به گامی را برای دانش آموزان به اشتراک گذاشته است تا آنها بتوانند بالگرد کاغذی سبک وزن خود را بسازند و آن را آزمایش کنند.

یکی از افراد آزمایشگاه پیش رانش جت(JPL) ناسا در فیلم آموزشی که ناسا روز پنجشنبه(8 آوریل) در یوتیوب منتشر کرد، گفت: ما در مدار مریخ ماهواره هایی داریم که عکس های جهانی می گیرند و یک مریخ نورد نیز در سطح سیاره داریم که عکس های نمای نزدیک ثبت می کند اما برخی مکان ها در مریخ وجود دارند که یک مریخ نورد نمی تواند به آنجا برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با راهنمایی ناسا بالگرد مریخی نبوغ خودتان را بسازید

با راهنمایی ناسا بالگرد مریخی نبوغ خودتان را بسازید