مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 03:552021-04-12پزشكي

آغاز درمان سرپایی بیماران کرونایی در مراکز 16 ساعته


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، از آغاز درمان سرپایی و تجویز دارو در مراکز 16 ساعته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا دلاوری، به نحوه توزیع واکسن در واحدهای زیر مجموعه دانشگاه اشاره کرد و گفت: تا کنون 4 نوع واکسن وارد کشور شده که 3 نوع آن (اسپوتنیک، سینوفارم و بهارات) در زنجیره توزیع قرار گرفته و هرکدام با درصد و میزانی از ایمنی مطرح هستند.

وی میزان کل واکسن های تحویل شده به دانشگاه علوم پزشکی تهران را 25 هزار و 400 دوز واکسن عنوان کرد و افزود: این میزان واکسن به بخش های درمان، بهداشت، برخی بیماران خاص، بهشت زهرا، سالمندان کهریزک، جانبازان و پارک بانان، سازمان نظام پزشکی و اورژانس 115 اختصاص داده شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، سپس به حواشی تزریق واکسن اشاره کرد و گفت: عملاً نحوه توزیع و تخصیص واکسن بر اساس دستورالعمل تنظیم شده در وزارت بهداشت به دانشگاه ابلاغ می شود.

در واقع این تقسیم بندی بر اساس سند واکسیناسیون کشور توزیع می شود که در آن خط مقدم درمان کرونا در وهله نخست قرار دارند و افراد دیگر در اولویت قرار نمی گیرند.

بر اساس این سند، افرادی ایمن می شوند که سود آن برای تمام کشور باشد و حتی سالمندان در فاز دوم هستند، از این رو باید تزریق واکسن را بر اساس سند پیش ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز درمان سرپایی بیماران کرونایی در مراکز 16 ساعته

آغاز درمان سرپایی بیماران کرونایی در مراکز 16 ساعته