مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 20:452021-04-11ورزشي

بهانه جالب دونده المپیکی پس از ناکامی/ تفتیان مسابقات را به حاشیه کشاند


حسن تفتیان پس از قهرمان نشدن در جام امام رضا(ع) با صحبت های نسنجیده مسابقات رابه حاشیه کشاند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسابقات دوومیدانی بین المللی جام امام رضا (ع) گرامیداشت علی باغبانباشی، در حالی از روز گذشته با حضور کشورهای خارجی در مشهد و ورزشگاه مدرن امام رضا آغاز شد که در همان روز نخست یک اتفاق و صحبت های حسن تفتیان، دونده المپیکی همه چیز را تحت تاثیر قرار داد و مسابقات را به حاشیه کشاند.

تفتیان که به تازگی از اردوی فرانسه بازگشته بود و انتظار می رفت در زادگاه خود خراسان و با توجه به حریفانش، به مقام قهرمانی برسد، در نهایت در جایگاه دوم ایستاد.

اما او این ناکامی و رکورد ضعیف خود را به شکل عجیبی توجیه کرد و پس از مسابقه اعلام کرد که قبل از فینال کفش هایش دزدیده شده و به همین دلیل نتوانسته مسابقه را خوب به پایان برساند.

این اظهارات نسنجیده دونده المپیکی با واکنش های زیادی روبرو شده و برخی معتقدند او از یک طرف شان نام آن امام را حفظ نکرده و از سوی دیگر با توجه به اینکه مسابقات بین المللی است، می تواند برای وجهه کشور نیز در میان خارجی ها خوب نباشد و بازتاب بدی داشته باشد.

  درست است که این رقابت ها عنوان بین المللی دارد، اما آنقدر برای تفتیان حساسیت نداشته که او بخواهد پس از باختن رقابت به حریف عراقی، عوام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهانه جالب دونده المپیکی پس از ناکامی/ تفتیان مسابقات را به حاشیه کشاند

بهانه جالب دونده المپیکی پس از ناکامی/ تفتیان مسابقات را به حاشیه کشاند