مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 11:052021-04-11اجتماعي

ارائه آموزش های تلفیقی فراگیر به تمام دانشجو معلمان


معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بیان اینکه مدیران، معلمان، دانش آموزان و اولیا شناخت کافی نسبت به دانش آموزان استثنایی مشغول به تحصیل در مدارس تلفیقی ندارند، - در دیدار با دکتر خنیفر رییس دانشگاه فرهنگیان خواستار ارائه آموزش های حوزه تلفیقی فراگیر به تمام دانشجو معلمان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید جواد حسینی در این نشست که در محل دانشگاه فرهنگیان برگزار شد اظهار کرد: فراگیری سازی از حدود 20 سال پیش آغاز شده است و رویکرد آموزش وپرورش های پیشرفته حرکت از سمت تفکیک دانش آموزان به سمت تلفیق و فراگیری سازی است.

وی افزود: بیش از 150 هزار دانش آموز با نیازهای ویژه در 1700 مدرسه استثنایی و 21 هزار مدرسه عادی پذیرای دانش آموزان استثنایی و در قالب طرح تلفیقی فراگیر مشغول به تحصیل هستند.

حسینی با بیان اینکه رشد کمی مدرسه فراگیر بسیار خوب پیش رفته است اما این مدارس از رشد کیفی مناسبی برخوردار نیستند اظهار کرد: مدیران، معلمان، دانش آموزان و اولیا شناخت کافی نسبت به دانش آموزان استثنایی مشغول به تحصیل در مدارس تلفیقی ندارند و یکی از راه های آگاه سازی، ارائه آموزش های مقوم حوزه تلفیقی فراگیر به تمام دانشجو معلمان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه آموزش های تلفیقی فراگیر به تمام دانشجو معلمان

ارائه آموزش های تلفیقی فراگیر به تمام دانشجو معلمان