مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 10:452021-04-11اقتصادي

346 واحد صنعتی در همدان فعال است/ احیای33 واحد در شهرک های صنعتی


معاون امور اقتصادی استانداری همدان با بیان اینکه طرح های قابل توجهی در استان و شهرستان همدان در دست اجراست گفت: 346 واحد صنعتی در شهرستان همدان فعال است ضمن اینکه در سال گذشته 33 واحد در شهرک های صنعتی احیا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، بعد از ظهر امروز در جلسه ای به ریاست فرماندار همدان با حضور معاون امور اقتصادی استانداری و مدیران دستگاه های اجرایی آخرین وضعیت تعدادی از طرح های مهم اقتصادی و سرمایه گذاری شهرستان همدان مورد بررسی قرار گرفت.

معاون امور اقتصادی استانداری همدان در این جلسه از راه اندازی مرکز رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی در استان خبر داد و گفت: این مرکز در سازمان صمت فعال شده و از ساعت 8 صبح تا 20 آماده پاسخگویی به مراجعان است.

ظاهر پورمجاهد با بیان اینکه طرح های قابل توجهی در استان و شهرستان همدان در دست اجراست افزود: 346 واحد صنعتی در شهرستان همدان فعال است ضمن اینکه در سال گذشته 33 واحد در شهرک های صنعتی احیا شد.

وی با اشاره به ضرورت حمایت از واحدهای تولیدی به منظور افزایش ظرفیت تولید و اشتغال اضافه کرد: در شهرستان همدان 92 واحد صنعتی با 30 درصد ظرفیت و 145 واحد با 70 درصد ظرفیت فعالیت می کنند.

معاون امور اقتصادی استانداری همدان از گردآوری اطلاعات دقیق واحدهای تولیدی خبر داد و تصریح کرد: در ستاد تسهیل ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

346 واحد صنعتی در همدان فعال است/ احیای33 واحد در شهرک های صنعتی

346 واحد صنعتی در همدان فعال است/ احیای33 واحد در شهرک های صنعتی